Klage
Klage
I henhold til bekendtgørelse nr. 1264 af 8. december 2006 skal finansielle virksomheder, hvortil forsikringsselskaber hører, udpege en klageansvarlig, der er ansvarlig for klagebehandlingen internt i virksomheden.
Bekendtgørelsen gælder for private kundeforhold og erhvervsmæssige kundeforhold, såfremt disse ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold.
I Fiskernes Forsikring bestræber vi os på at give vore kunder en god oplevelse hver gang, og derfor vil selskabets direktør også selv være klageansvarlig, således at der hurtigt kan blive rettet op på forhold der ikke svarer til den standard vi ønsker at levere.
Ønsker du at klage over en af selskabet udført sagsbehandling, skal du i første omgang rette henvendelse til sagsbehandleren. Giver dette ikke en løsning på spørgsmålet, kan du altid rette henvendelse til selskabets klageansvarlige.
Klagen kan i sidste instans blive afgjort af selskabets bestyrelse.
Klageansvarslig er: adm. direktør Sejer Christensen som kan træffes på mail: sc@ff-gs.dk eller telefon 33 21 83 11
Klage i forbindelse med ansvarsforsikring skal rettes til nedenstående. Dette skyldes at selskabet samarbejder med Lloyd’s agent på området:
Lloyd’s General Representative in Denmark: Jes Anker Mikkelsen, mail: jam@bechbruun.com eller telefon 7227 3586