+45 33 21 83 11 info@ff-gs.dk

Behandlingsforsikring

Forside » Arbejdsskadeforsikring » Behandlingsforsikring

Behandlingsforsikring

Såfremt forsikringen ikke er fravalgt, er alle medlemmer, der har tegnet en arbejdsskadeforsikring eller en fiskeriulykkesforsikring i Fiskernes Forsikring G/S, omfattet af en kollektiv behandlingsforsikring i Codan. Derudover er alle medlemmets ansatte tillige omfattet af ordningen.

Forsikringen er en heltidsforsikring, der gælder i alle døgnets 24 timer, både på arbejdet og i fritiden. Endvidere dækker forsikringen nye som gamle lidelser straks fra tegning. Forsikringen dækker udgifter til behandling af sygdomme, som enten kan kureres eller bedres varigt.

Personer, der er omfattet af Fiskernes Forsikring G/S behandlingsforsikring, skal beskattes af værdien af præmien for behandlingsforsikringen. Præmien, der skal betales skat af, udgør pr. person i 2024 165 kr. om året, eller 0,45 kr. pr. dag. I 2023 udgjorde det 160 kr. om året, eller 0,44 kr. pr. dag.

En nøjagtig beskrivelse af forsikringsdækningen findes i produktinformation samt forsikringsbetingelser nedenfor.

Kontakt os nu!

Kontakt os nu og få et uforpligtende tilbud!